PsyBit darilo
Čestitamo! S skeniranjem QR kode na vašem darilnem bonu ste naredili prvi korak k izvedbi Jobbit zaposlitvene kampanje. Naš cilj je, da vas podpremo pri iskanju in privabljanju najboljših kandidatov, ki bodo pripomogli k rasti in uspehu vaše organizacije.
Na tej strani boste našli vse potrebne informacije o tem, kako lahko unovčite svoj bon, kako poteka iskanje kvalificiranih kandidatov z Jobbitom, in odgovore na morebitna vprašanja, ki se vam lahko pojavijo med procesom.
Unovčite darilni bon v vrednosti 200 €
Darilni bon izkoristite tako, da izpolnete spodnji kontaktni obrazec. V kratkem se vam oglasimo in se dogovorimo za uvodni sestanek. Znesek darilnega bona bomo upoštevali pri končni ceni izbrane Jobbit zaposlitvene kampanje.
Imate vprašanje? Poiščite odgovor ...
Unovčenje vašega darilnega bona je preprosto! Izpolnite kontaktni obrazec in dogovorili se bomo za brezplačni sestanek. Darilno vrednost bona bomo ob naročilu upoštevali pri končni ceni zaposlitvene kampanje Jobbit.
Da, vaš darilni bon lahko uporabite kot plačilo za katero koli od naših Jobbit zaposlitvenih kampanj. Znesek darilnega bona bomo upoštevali pri končni ceni izbrane zaposlitvene kampanje Jobbit.
Vaš darilni bon je veljaven do 1. 7. 2024. Prepričajte se, da ga unovčite pred tem datumom, da izkoristite svojo priložnost za izvedbo Jobbit zaposlitvene kampanje.
Da, darilni bon lahko podarite komur koli, izkoristi pa se ga lahko le enkrat.
Ne, boni se med seboj ne seštevajo. Za vsako Jobbit zaposlitveno kampanjo je mogoče uporabiti le en darilni bon, ne glede na to, koliko bonov imate. Vsak bon je vezan na posebno kampanjo, ne na podjetje ali osebo, kar pomeni, da če želite izkoristiti več bonov, jih boste morali uporabiti za različne kampanje. Ta pravila zagotavljajo pravično uporabo promocijskih ponudb za vse naše stranke.
Kaj je Jobbit?
Jobbit je digitalna storitev, ki vam pomaga ostati korak pred konkurenco.
S pomočjo po meri izdelane kampanje, ki nagovarja tako aktivne kot tudi pasivne iskalce zaposlitve, vaš zaposlitveni oglas postavimo pred pravo publiko ter za vas zberemo minimalno količino dogovorjenih kvalificiranih kandidatov.
To je naša obljuba.
Kako poteka iskanje kandidatov z Jobbitom?
1.
Posredovanje informacij
Posredujete nam osnovne informacije o delovnem mestu in podjetju oziroma nam pošljete oglas za delo (če ga že imate).
2.
Priprava vsebine
Mi pripravimo oglasno vsebino, ki je usklajena z vašo blagovno znamko. Vsebino vam pošljemo v pregled in potrditev.
3.
Zagon kampanje
Ko vsebino potrdite, mi pripravimo personalizirano pristajalno spletno stran in zaženemo zaposlitveno kampanjo.
4.
Spremljanje prijav
Vpišete se v našo platformo, kjer lahko prijave spremljate v realnem času in začnete s selekcijskim postopkom.
Zaupa nam že več kot 60 podjetij
Privabljanje kandidatov še nikoli ni bilo tako … digitalno
Vam v grlo teče voda, kandidatov pa od nikoder? Morda je čas, da uberete drugo strategijo.
Kampanja po vaši meri
Kampanjo skrbno prilagodimo vašim željam in potrebam ter jo uskladimo z vašo celostno podobo. S tem vam pomagamo utrditi vašo blagovno znamko.
Garancija na zadovoljstvo
Če ne privabimo vsaj dogovorjene minimalne količine kandidatov, vam stroškov kampanje ne zaračunamo.
Prvorazredna uporabniška izkušnja
Obračamo tok zaposlovanja in v ospredje postavljamo iskalce. Ti svojo prijavo oddajo v pičlih treh minutah, kar pomeni več prijav in več potencialnih kandidatov.
Fokus na vaši niši
Izkoriščamo moč digitalnega oglaševanja, da vaš zaposlitveni oglas postavimo pred pravo publiko. S tem dvigamo kakovost vtisov, klikov in prijav – posledično pa kakovost kandidatov.
Skladno z vsemi pravili in predpisi
Objava zaposlitvenega oglasa ima tudi zakonske zahteve, ki se v poplavi delovnih nalog vse prerade izgubijo. Prepustite skrb nam: s pomočjo zunanje pravniške ekipe skrbimo, da so naše kampanje skladne z vsemi pravili in predpisi – vključno s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).
Kaj o nas pravijo naročniki?
S pomočjo ekipe PsyBit nam je uspelo pritegniti ogromno število kvalitetnih kandidatov. Zaradi velikega števila interesentov je bil tudi sam izbor kvalitetnejši, kot bi bil pri uporabi klasičnih načinov iskanja in selekcije.
Pristop, ki ga PsyBit ubira z Jobbitom, iskalcem veliko pove tudi o delodajalčevi kulturi. Ti namreč še pred prijavo spoznajo strateške smernice, vrednote in podobo podjetja. Kandidati, s katerimi smo opravili razgovore, so poudarili, da sta jih k prijavi spodbudila ravno drugačnost oglasa in enostaven postopek prijave.
Tako da pohvale ekipi in pozdrav novi storitvi.«
Po uporabi storitve Jobbit smo bili izjemno presenečeni nad visokim številom prijavljenih. Sami ne bi nikoli zbrali toliko interesentov za prosto delovno mesto.
Ekipa PsyBit je bila od začetka sodelovanja izredno odzivna in v super podporo. Vodili so nas skozi celoten postopek iskanja novega zaposlenega in nas usmerjali z nasveti. Na koncu smo se odločili tudi za psihološko testiranje najprimernejših kandidatov. To je predstavljalo veliko dodano vrednost, saj smo si lažje predstavljali, kateri kandidati se ujemajo z našo organizacijo in kateri ne.
Celoten proces je bil hiter, preprost in učinkovit. Med drugim tudi zaradi možnosti sodelovanja na daljavo.«
Po naši izkušnji se je rešitev dobro obnesla tudi pri iskanju bolj strokovnih, senior pozicij: odziv zainteresiranih kandidatov je bil presenetljivo velik. Zaradi specifičnih zahtev in kriterijev razpisa je na koncu selekcijskega procesa bil končni nabor ustreznih kandidatov manjši, a še vedno raznovrsten in kvaliteten.
Vse pohvale ekipi za profesionalnost ter odzivnost.«
Poglejte še ...
WEBINAR
Poglejte si posnetek webinarja z naslovom Zmagovalne strategije za uspešno zaposlovanje: Kako izkoristiti sodobne trende?, kjer smo razkrili:
- sodobne trende na področju zaposlovanja,
- kako lahko sodobne trende izkoristite sebi v prid,
- kateri so najpogostejši izzivi na področju zaposlovanja,
- kako pridobiti in ohraniti kandidatovo zanimanje,
- kako ravnati z novimi generacijami na trgu dela ter
- kaj imata skupnega Tinder in zaposlovanje.
VPRAŠALNIK
Za vas smo pripravili kratek vprašalnik, preko katerega lahko preverite, kakšno je trenutno stanje vašega selekcijskega postopka.
Dobite brezplačno personalizirano poročilo, ki bo poleg splošne ocene stanja vsebovalo tudi konkretna priporočila za:
- optimizacijo selekcijskega postopka,
- izboljšanje kandidatove izkušnje v postopku,
- uspešno prikazovanje zaposlitvenega oglasa pravi publiki.