Študija primera: Kako smo z Jobbit-om našli grafična oblikovalca v manj kot 10 dneh?

Template za blog (3)
PsyBit, strokovnjaki za kadrovske rešitve, z digitalno storitvijo Jobbit omogočamo hitro iskanje novih sodelavcev. Preberite, kako smo za lastne potrebe hitro in enostavno našli dva grafična oblikovalca za študentsko delo.

Podjetje PsyBit je znano po svojih inovativnih digitalnih kadrovskih rešitvah, ki pomagajo podjetjem predvsem na področju zaposlovanja. Ena izmed ključnih rešitev je Jobbit – inovativna storitev, ki temelji na digitalnem oglaševanju in naprednih tehnologijah za iskanje kadrov. Zaradi hitre rasti podjetja in povečanega števila naročnikov smo v PsyBitu potrebovali okrepitve na področju grafičnega oblikovanja, zato smo se odločili, da pomoč poiščemo preko Jobbit-a.

 

1. PREDSTAVITEV STRANKE

Naročnik: PSY BYTE, d.o.o.

Področje delovanja: Kadrovske rešitve

Delovno mesto: Grafična oblikovalka (m/ž) – študentsko delo

Pri PsyBitu razvijamo digitalne kadrovske rešitve, ki naslavljajo izziv pridobivanja in zadrževanja zaposlenih v slovenskih organizacijah. S tem jim pomagamo kadrovati strateško in časovno učinkovito. Leta 2021 smo prejeli nagrado Social Impact Award za najbolj družbenokoristno podjetniško idejo po glasovih ljudstva. Našo ekipo sestavljajo strokovnjaki z različnih področij, ki jih povezuje ambicija po inoviranju upravljanja s kadri. 

 

2. IZZIV

Opis problema

Naša rast in povečano število naročnikov sta ustvarila potrebo po dodatnem kadru na področju grafičnega oblikovanja. Naš pristop k oglaševanju zaposlitvenih oglasov temelji na personaliziranih grafikah, ki jih oblikujemo specifično za vsakega naročnika in za vsako delovno mesto posebej. Potrebovali smo nekoga, ki bi lahko hitro vstopil v ekipo in izpolnjeval naše visoke standarde, hkrati pa smo želeli uporabiti našo lastno rešitev Jobbit, da bi proces iskanja potekal čim bolj učinkovito.

Cilj

Cilj projekta je bil najti primernega študenta ali študentko grafičnega oblikovanja, ki bi se hitro vključil/a v našo ekipo in prispeval/a k uspehu podjetja.

 

3. REŠITEV

Najprej smo določili smo ciljno občinstvo glede na potrebe našega podjetja in pripravili nekaj različnih grafik, ki so bile vključene v oglaševalsko kampanjo. Poleg tega smo pripravili privlačna besedila za socialna omrežja in pripravili vsebino za pristajalno spletno stran. Na podlagi seznama ključnih zahtev, ki smo ga oblikovali na začetku, smo pripravili še klasifikacijski vprašalnik – kratek vprašalnik, ki so ga kandidati izpolnili ob prijavi in kandidatu ni vzel več kot tri minute. Na tak način prijavo olajšamo in poenostavimo, saj kandidatom za prvo prijavo ni potrebno vložiti veliko truda in časa. Na tak način bistveno povečamo število prijav.

Z močjo digitalnega oglaševanja smo oglas usmerili ne samo na aktivne iskalce študentskega dela, ki redno spremljajo priložnosti (npr. preko študentskega servisa), ampak predvsem na pasivne iskalce – študente, ki sicer dela ne iščejo aktivno, a so odprti za priložnosti, ki se jim ponujajo. Jobbitova platforma nam je omogočila avtomatizirano zbiranje in filtriranje prijav v realnem času, kar je pospešilo proces selekcije.

Po vrnitvi iz študija v Belgiji in poletem dopustu, sem aktivno iskal novo študentsko delo na področju grafičnega oblikovanja. Delo sem iskal preko E-študentskega sevisa in Mjoba, a neuspešno, saj je čez poletje teh del zelo malo. Na moje presenečenje me je oglas za delo našel sam, na Facebook-u (mogoče Instagramu, ne spomnim se točno). Ker sem delo aktivno iskal, me je ponudba dela zanimala, zato sem odprl vprašalnik in ga izpolnil. Predvsem me je presenetilo, kako enostaven je bil proces prijave. Zgolj nekaj vprašanj in to je bilo to. Čez nekaj dni sem prejel e-mail, da sem bil izbran v ožji krog.” – Lovro Frece

 

4. REZULTATI

Z uporabo Jobbit-a smo v desetih dneh prejeli več kot 244 prijav. Na podlagi odgovorov v vprašalniku smo identificirali 185 kandidatov, ki so najbolje ustrezali našim zahtevam in jim poslali dodatno nalogo. Po pregledu prejetih nalog smo na kratke razgovore preko Zoom-a povabili 30 kandidatov, od teh pa smo se v zadnjem koraku s 7 srečali še v živo. Na koncu smo k sodelovanju povabili 2 kandidata. Izbor Urške in Lovrota se je izkazal za uspešnega, saj sta se oba hitro vklopila v ekipo in že aktivno sodelujeta pri oblikovanju grafik za naše naročnike.

“Želela sem si nove službe in novih izkušenj, a nisem zares aktivno iskala. Na oglas za delo sem naletela na Instagramu in se prijavila, ker zakaj pa ne. Prijava je bila zelo hitra in enostavna, glavni razlog da sem se prijavila pa je bil, da ni bilo treba takoj poslati življenjepisa, ker ga v tistem trenutku nisem imela pri sebi. Kmalu sem dobila sporočilo, da sem sprejeta v ožji krog. Delo sem dobila zelo spontano in zdi se mi super način za prijavo. Bilo je zelo enostavno in učinkovito.” – Urška Frelih Uhelj

 

Poglejte, kako lahko z Jobbitom ustrezne kandidate najdete hitro, enostavno in učinkovito.

Picture of Milena Šokčević

Milena Šokčević

Psihologinja in marketing specialistka

Deli

Več vsebin

Prijavite se na naše vsebine

dni
ur
minut
sekund